Forum MELINA RPG Strona Główna


Raporty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Raporty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 20:44, 09 Gru 2010    Temat postu:

no jak nie tak to drednoty niewiem czy maja duzo power fistow ale pancerza nie zmniejszą a zatruta broń niewiele daje , my mamy ariegarde też 2+ ale tu nie ma sensu bo mają słabą wytrzymałość. A jak dolecą to odrazu padną wystarczy na przód wystawić razor bądz rinos niech na nich się skupią a to tylko 40pkt

gorzej z tymi calami zwykłe bolce nie dają rady ale hevy bolce już dają nie mówiąc o bazookach czy thunderfrajerze fakt ze bedzie celem.

myśle ,że tak to by mogło wyglądać
FC szpony kunsztowny pancerz - taka wersja bo tak Wink
2x10 tactikali termy i HB termy wala do antygravow a hb do piechoty
4x razor jako tarcze przeciw najszybszym ,co przezyje lupie
3x dred najlepiej z łapką + plazma lub laska - poki biegna łupie jak dojdą walczy i daje rade ich przytrzymać
1x thunder pewnie bedzie celem ale umocni budynek i strzelaniem go nie zdejmą
1x dev - odległe cele
1x moze windyk z luckiem to zdejmie wychy odrazu a jak nie to to drugi thuder
3x bike 2xmm raz hb - uniwersalne jednostki do ktorych nie warto strzelac ,jedynie ucikac przed CC


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 20:54, 09 Gru 2010    Temat postu:

ta rozpa na jakieś konkretne punkty?
rozumiem że to luźna propozycja na DE

podoba mi się twój pomysł kręcenia sobotniej bitwy by dać ją przerobioną na youtube z odpowiednim komentarzem ;] w końcu żadko nam się udaje grać na tak duże punkty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 21:52, 09 Gru 2010    Temat postu:

Tak luźna jak kupa w gaciach
czekam na uwagi szymona ,bo z tego co jest w batlle reporcie to nie wszystko co z bitwy wyciagną
Ma ktoś kodex DE?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 22:25, 09 Gru 2010    Temat postu:

ja mam kodeks DE ale po angolsku rozumiem 3 przez 4 tak że szymi lub piotras dali by rade rozgryźć te angolskie szczyny ^^

uświadomiłem sobie coś ciekawego

jeśli sm motocyklista szarżuje obrońców eldarskich (trafia ich na 3+ rani na 3+ jest trafiany na 4+ i raniony na 6+) leją się w tej samej inicjiatywie, ostro co nie?
a ten sam motocylista szarżujący ork boysa trafia na 4+ rani na 4+ trafiany jest na 4+ i raniony jest na 6+) uderza przed orkami,
normalnie onieśmiela mnie to.

a to już do gabiego

kapitan + motor + pw + 1przeżut zranienia 160pkt (kapitan w walce wręcz trafia na 3+ indep charakter czy jakoś tak rani w jak sm)
komand squad na motorach 205pkt z czempionem i 4 puklerze 240pkt (z kapitanem 400pkt) razem w szarży mają 9 ataków z pw i 16 ataków zwykłych kapitan ma inva 4+ reszta ekipy inv 6+ i feel no pain

kapitan + motor + pw + 1 przeżut zranienia 160pkt (kapitan w walce wręcz trafia na 3+ indep charakter czy jakoś tak rani w jak sm)
8sm bikersów + AB z HB (9 figurek 10 życia w sumie, 270pkt) sierżant z pw...
razem w szarzy mają 9 z pw 25 normalnych ataków... tylko kapitan ma inva i oczywiście nie ma fnp koszt 430pkt ta ekipa może być brana zamiast troopsa ^^

dodam tylko że jak szarżują to każda figurka używa bolca na twinlinku z szybkoszczelnością kapitan z commandem ma 12 trafień a druga ekipa 18 z bolca i 3 z havy bolca (który też może zaszarżować)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vorset dnia Czw 22:39, 09 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymi
Orczy morderca z clawem



Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 10:13, 10 Gru 2010    Temat postu:

Co do Twojej rozpiski Gabi to moje uwagi są następujące:

3x dred. Należy pamiętać, że wychy mają swoje super zajebiste granaty. Każdy członek tego oddziału rzuca jednym. na 2-5 jest glan od razu, a na 6 penetracja. Łatwo sobie wyobrazić, że 5 takich wchodzi do walki wręcz atakują pierwsze i mają szanse na zdjęcie dreda w swojej inicjatywie.

3x bike. Trzeba pamiętać, że jego bike'i zadają obrażenia przelatując (nie dochodzi do walki wręcz) nad Twoimi jednostkami. Reasumując DE bike przelatuje na booście nad bike'ami SM zadając im obr, a sam ma covera za prędkość.


Trzeba też uważać na Engine of coś tam. Jest to DE monsterous creature. Sam w sobie może nie jest jakiś diablo niebezpieczny (nie umywa się do avatara kaina) ale za każdą zabitą figurkę on dostaje swojego pain tokena, którego może dać dowolnemu oddziałowi. Wprawdzie zasięg takiego prezentu to chyba tylko 12" ale i tak nieźle boostuje kompanów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 18:56, 11 Gru 2010    Temat postu:

po dzisiejszej walce puki co wpiszę co mi zeszło/społowiło/unieruchomiło sie:

thunderfire (zdjął 12 storm boysów) 100
windykator unieruchomiony(coś tam zrobił ale nie wiele bardziej był chyba straszakiem i tarczą strzelniczą) społowiony ? 62pkt
5 sm z pw (zaszarżowali awengersów i potem zaszarżowały je arlekiny) 105
5 skałtów z pf i cf (postrzelali i flamerowali wraz ze stormem ardboysów a potem zaszarżowali czołg? Eflika bez rezultatu niestety) 110
10 termosów z kronikarzem (wzieli na klate noobów i społowieni zaszarżowali snajperów eflika by dostać w dupe od arlekinów) 400
kronikarz (wbił se rane na czarowaniu przy instankilowaniu warbossa... i ee zszedł Eed) 140
coś jeszcze?

total:
912 pkt ( z vindykatorem) tyle u mnie zeszło

uważam że jak bym grał zachowawczo pod koniec bardziej może taktyczni i skałty by nie zeszły...

dobra walka ^^ dużo strzelania i trochę nie potrzebnego fajtingu

jestem zadowolony z:
-drednotów
-skałtów w stormie
-thundera (mimo że nie przetrwał 1 rundy)
-termosów (zadziwiony ich wolą przetrwania)
-z miotaczy wszelkiej maści

nie jestem zadowolony z:
-motorów (mimo że przyblokowały wysiadkę bunszi na naszej lewej flance do niczego się nie nadały a miałem wielki plan szarżowania nimi boysów)
-vindyka (coś postrzelał ale bez przełomów)
-devastatorów (coś tam zdejmowały jakieś pojedyncze cele, ale nie zwrakowały żadnego tanka... hyh nie pocieszony jestem)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vorset dnia Sob 19:08, 11 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 9:47, 13 Gru 2010    Temat postu:

straciłem 600 punktów ,niewiele ale też moja armia się nie sprawdziła. Może przez pecha w kościach bo rozstawienie złe nie było. Jedyne co teraz bym zmienił to wystawił bym motory na środku. Dlatego ,że z boku nie tyle co nie trafiały ale poprostu były zjedzone przez piechote. Środkiem mógłbym pojechać gdzie by były potrzebne albo uszkadzać pojazdy.

Michał uważam ,że skupienie armii w jednym miejscu to doskonały pomysł. Land z termosami by sam spokojnie przytrzymał (nawet uszkodzone gonsienice landa nie sprawiły problemu) lewą flankę. Mieli zagracony bok i nawet gdyby coś więcej szło i zdeptało termosów niewiele by zrobili devastatorą bo albo by landka probowali zniszczyć albo by szli podatni na jego obstrzał. Skauty powinny wyjść z drugiej strony. Fakt ,że tam boysów rozwalili ale termosy zrobili by też z nich miazge. A tak miałbyś wsparcie dla swoich termosów. Normalnie w turnieju nie rozwalałbym czołga szymiego bo otwarłem droge arlekinom i banshee no ale to była 6 runda. Jednak posuniecie samo w sobie głupie. Mogłem też FC dodać do termosów by nie padł ale on tak chciał tego avatara pokonać Cool. Pred się nie sprawdził ale był ostatnią linią obrony w razie nacierających banshee lub innego tałatajstwa. No i oddziałek taktikali co to wielkie czerwone orcze gówno prubował rozwalić powinien wbić się dalej i wspomóc termy michała.

Szymon wydaje mi się ,że noby powinny z boysami iść od waszej prawej ,a tam gdzie noby były arty powinny ruszyć ze wsparciem banshee. Obie flanki mielibyście mocne a i tu i tu była by ostra jatka (8 termów vs nooby + boysy /10 termów + kronikarz vs arty + banshee) Wystarczy ,że gdzieś by się udało i to wy byście nacierali na nasze tyły.

To chyba tyle ze wstępnych uwag. Następną gre proponuje nie na mase (choć 7000 pkt wygląda imponująco) A na np .1200 na armie. Rozwiązania będą bardziej taktyczne i wydaje mi się ,że więcej się nauczymy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymi
Orczy morderca z clawem



Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 15:21, 13 Gru 2010    Temat postu:

no trza było, trza było...
Ja straciłem równo 1480 pkt Razz
Na 1200 brzmi fajnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 15:30, 13 Gru 2010    Temat postu:

w sumie jak by te bunshi zaszarżowały gabiego termosy razem z orkami szymcia to lewa flanka skróciła by sie nam do land raidera... a w tedy komander i awatar stoczyli by odwieczny pojedynkek ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 15:34, 13 Gru 2010    Temat postu:

Jaki pojedynek avatar musi miec 1 hp a FC dokupie podczepiana plazme by go z 12 cali zdjąć a nie szarżować Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 9:59, 17 Gru 2010    Temat postu:

ciąg dalszy rozmowy z Alkiem ale już na inny temat może szymiego zainteresuje bo chodzi o walkę DE z orkami... ale może też innych to za interesuje:

Cytat:
Alek gracz
08:43:30
a gralem kolejna partie z orkami




stary Eed
08:43:34
i jak?




Alek gracz
08:43:43
18:2 dla mnie




stary Eed
08:43:51
bo szymi lutasów kąbinuje




Alek gracz
08:43:59
i bardzo dobrze




stary Eed
08:43:59
oO nieźle




Alek gracz
08:44:11
widac posluchal mojej rady




stary Eed
08:44:26
co się działo co wystawiłeś i czym wystawili się zieloni




Alek gracz
08:44:32
lootasi to obowiazek a w szczegolnosci jak grasz z darkami




stary Eed
08:44:49
ja go ciągle namawiam bo on już prawie się przekonał do boysów na motorach




Alek gracz
08:44:57
gralismy mala bitwe wiec na 1000p
08:45:12
to tez jest super jednostka




stary Eed
08:45:45
tak... ale ale droższa i nadal w 1 rundzie ork nie szczela chyba że coś ląduje koło niego




Alek gracz
08:45:48
ja mialem warriorow w pojezdziwe wychy w pojezdzie incubow w pojezdzie motorki 3 homonculusy i 1 archona
08:47:04
on wystawil 2 oddzialy po 4 helikopterow, noby z bossem na pieszo jeden oddzial w trucku zwyklakow i 2 na pieszo w tym jeden az 20 o noi motorki
08:47:29
w 1 turze motorki przeskoczyly nad noobami z szefem i zabili tyle ze musial zdac liderke
08:47:38
wyrzucil 12 a byl przy krawedzi stolu




stary Eed
08:49:09
lool te nooby jakieś słabe były bez fnp? save 4+ ty zaczynałeś?
08:49:21
te 8 żyrokopterów coś dało?




Alek gracz
08:49:23
tak ja zaczynalem
08:49:28
tak
08:49:36
one najwiecej u niego zrobily
08:49:46
bo stracilem w calym starciu:
08:49:58
8 warriorow, homka i pojazd
08:50:13
i to wlasnie one plus ta 20 boysow tego dokonala
08:50:28
o i jeszcze jednego incuba i jeden motorek
08:50:42
motory przetrwaly swoje pierwsze starcie xD




stary Eed
08:51:05
a z czym się zderzyły motory?




Alek gracz
08:51:47
z 10 boysow z trucka i nie dosc tego wygraly combat bo z dragow mialy przerzuty na zranienia i wystraszyly ich za stol
08:52:04
motory nigdy tyle nie robia
08:52:07
az tyle




stary Eed
08:52:27
^^ to się nieźle spłaciły




Alek gracz
08:52:30
na ogol albo rania jeden wazny oddzial albo sa fire magnetem
08:52:55
niestety zginol ten z ulepszona kosa ale dalo sie to przezyc:P
08:53:07
d6 htow z s6
08:53:43
dzis mam starcie z Radkiem




stary Eed
08:54:01
a powiedz mi rozpa tego orka mogła ci zagrozić? czy poprostu zrobił słabą rozpe? czy może źle ją rozegrał




Alek gracz
08:54:02
powiem ci tak darki nie radza sobie za bardzo z SM
08:54:21
taktycznie go rozkrecilem
08:54:31
bo te helikoptery mnie straszyly
08:54:48
i w jednym przypadku moje prognozy sie sprawdzily




stary Eed
08:55:13
w jakim?




Alek gracz
08:55:29
no zabijajac warriorow
08:55:54
jednym celnym strzalem rozwalily jedna lodke i w wybuchu zabily polowe warriorow




stary Eed
08:57:00
no to wymiotka to podejrzewam że strzelająca armia z inicjiatywą i dobry rozstawieniem możę cię łatwo przystopować
08:57:03
ja poproszę opis dzisiejszej bitwy z smami ^^




Alek gracz
08:57:31
ok
08:57:38
to bedzie ciezko dla mnie pewnie




stary Eed
08:58:04
powodzenia z radkiem ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 11:11, 18 Gru 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 13:45, 26 Gru 2010    Temat postu:

No to dziś graliśmy z szymkiem na 1200 pkt. Około 3h trwała potyczka. Ćwiertki i total anihilation.
Armia szymiego truki ,battlewagon ,noby ,arty ,boysy i szturmiarze.
Moje to scauty ,tsm ,awangarda z kronikarzem ,przeklęci ,thunder i devki i FC
Rozpoczął szymi
Ładnie się pochował ja mu zdjełem tylko jednego wagona
W drugiej padł drugi batlle wagon ,wszystkim szedł do przodu.
W trzeciej nie udało mu się doszarżować moich taktikali z PC Pechowe boysy dostały salwe ze wszystkiego i padły ja za to Szarżą awangardy rozwaliłem wszystkich szturmiarzy.
W czwartej noby wgniotły w ziemie awangarde. I ruszyły ukradkiem. Przeklęci weszli i razem z pc i thunderem wybili arty ,którym też nie udało się dojść do troopsów więc połkneli razora.
Reszta gry to woundowanie noobów ale ci rozwalili devki ,taktikali z FC i na koniec przeklętych. Na koniec schowali się w bunkerz i mój techmarine porzucił działo i zaszarżował ,sam padł ale jednego zdjał.

Wniosek. Dobry remis ale gdybyśmy przedłóżyli o 1 lub 2 tury na mapie zostały by tylko scauty na dachu.
jak zwykle chciałem szarzować co nie było dobrym pomysłem.
Przeklętych nie jest łatwo zdjąć inv 3+ to wsam raz by przytrzymać noobów.
Awangarda miazdzy boysów jeśli zaszarzuje inaczej mają problemy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymi
Orczy morderca z clawem



Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 15:33, 26 Gru 2010    Temat postu:

nie wagona mi rozwalił tylko trukki Smile
avangarda dała radę. Nie ma to jak 20 ataków power weapon.
Ogólnie do gabi miał dzisiaj mega pecha na kościach Sad
Mi się nie udało 2 razy doszarżować boysami. Zabrakło pół cala ale niestety to było za dużo. Zakończyło się to tym, że boysy zostały na otwartej przestrzeni i szybko zeszły.
Przeklęci są spoko choć lepiej nimi stać i strzelać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 20:38, 26 Gru 2010    Temat postu:

gratulacje rozegranej gry

z tego co przeczytałem wywnioskowałem kilka rzeczy:
-szymi zaczyna się chować wszystkim tak by ciężko było zdjąć
-gabi kontroluje zasięg szarży przeciwnika (albo ma szczęście albo bierze na to poprawkę)


20 ataków to ekipa za 185pkt -5 kolesi? drogo taniej chyba wychodzi 5 termosów ze szponami biorąc pod uwagę zalety i wady obu jednostek

co do szarżowania ultrasami to zależy od sytuacji na stole
macie jakieś fotki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Raporty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Bright free theme by spleen stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin