Forum MELINA RPG Strona Główna


Raporty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Raporty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 12:33, 27 Gru 2010    Temat postu:

Tak powergamingowcu jesli chodzi o przydatność to się zgodze ale nie jeśli chodzi o chęć wystawienia nowej formacji to wlasnie awangarda miała pokazać co potrafi ,nie za wiele ,ale gdybym miał samych strzelców było by jeszcze łatwiej. Ale z drugiej strony awangarda się przydała bo zatrzymała na chwile noobów, co dało ture więcej strzelania. Jednak po przemyśleniu ze wszystkich ,tych konwertowanych figsów zrobie sierżantów Wink w czerwieni bieli i złocie czyli daje to gawrdie honorową oraz awangarde.

Jednak wole moją standardową armie. Czyli heavy metal ,2 razory i predzio Wink
Pozatym podchodząc od strony psychologicznej Landek musi być Wink bo jak koles wie ,że w nim jest 8 termów to nic innego go nie intersuje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gabluh dnia Pon 12:34, 27 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 21:03, 27 Gru 2010    Temat postu:

fakt landek z termosami mósi być... proponuje 8 kolesi ze szponami ;]

320 + 260 = 580

dotego pedzio z autem zderzakiem i laskami (fajnie to brzmi xD ) 125

thunder 100

2x ab z mm 100

5 przeklętych z jakąś bronią ( nie dawałbym więcej za nich jak 200pkt)

5 sm z jakąś bronią razoz ze zderzakami 125 +45 = 170
devki 3x rury 135pkt razor zderzak 45 = 180
kapitan z pw armorem 130
5 skałtów z bazukom... 85

1670 pkt... coś ciąć trza ;]

awangarda jest dobra ale hmm raczej jednorazowego urzytku jak ariegarda pod pewnymi względami powiem to tak może by była lepsza gdyby mogła spadać i szarżować w tej samej rundzie z indepem, być może by była bardziej grywalana jak by plecaki kosztowały 5 pkt za sztukę a nie 10pkt, 8 ariegardy kosztuje 185 pkt a 10 asfaltów 190pkt i mają jeszcze za darmo rinosa kto więcej zdejmie ? asfalty w rinosie które być może zaszarżują w 10siątke bo rino będzie ruchomym bunkrem przez co byle salwa ich nie zdejmie, czy 8 ariegardy z 1 pw i coverem jako jedyną osłonę ilu z nich dotrwa zanim dojdzie do chwili kiedy będą mieli wejść w szarże? 10 awangardy 225pkt pw zadarmo i rino ze zderzakiem za 40pkt jest lepszym wyborem ale to już 265pkt a czasem brakuję tych 60pkt...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vorset dnia Pon 21:11, 27 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 11:17, 28 Gru 2010    Temat postu:

Ja tam się gubie w tych twoich cyferkach Wink
Ale wiem ,ze z jednostek CC tylko termosy się nadają ,wszystko inne powinno strzelać ewentualnie sierżanci z PW by mogli coś przy obronie zdjąć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 20:45, 01 Sty 2011    Temat postu:

bo ty tylko swoje dachówki liczyć umiesz...

jak dla mnie najbardziej morderczym zestawem ultraków w CC w szarży są zwykły kapelan z masą termosów ze szponami wyskakujących z landka... i tyle albo aż tyle

gdzie ten raport bitewny z ostatniej walki z orkami


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vorset dnia Sob 20:47, 01 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 14:17, 02 Sty 2011    Temat postu:

Szymi miał dać ...
1300
razor hb 40
razor hb 40
razor sc 75
tsm PW f, hb 185
scouty 75
tsm PW f, PC 190
Fc Art armour art blade ab 133
3x bike 2x hb i mm 130
przeklęci PW HB 180
Thunder 100
dev 4xml 150

Szymi miał 2x lutasy po 5 ,noby ,boysy ,ardy i 2 helikopterki.
mapa była dość podzielona ,ja zaczynałem więc rozdzieliłem armie na 2 części.
Generalnie nie miałem walczących wręcz kolesi i to dało rade.
Helikopterki padły szybko i nic nie zdziałały. Boysy rozwalili odział z PC i Devków. Ardy jedynie razora i bike który pechowo zaszarżował ale sami wcześniej byli prawie zmasakrowani.
Generalnie zrobiłem to co chiałem, gre wygrałbym tsm a nie jakimś cięzkim sprzętem. Udało mi się tak skusić noobów ,że te fakt thunderfrajera rozwaliły ale były pod obstrzałem 15 zwykłych tsm ,5scoutów ,przeklętych ,motorka i 2 razorów. Dzielnie się opierały ale z chiwli na chwile traciły życie.
Wygrałbym pewnie nieźle gdybym znów nie skusił się na szarże fc z odziałem ,szarża nie wypaliła ale miałem przynajmniej frajde ;D
Lutasy muszą być conajmniej w dziesiątke ,ze 2 squady. Tak to są do dupy ;P

ta taktyka dała by rade chyba na DE.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gabluh dnia Nie 14:21, 02 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 1:33, 15 Sty 2011    Temat postu:

To to była bitwa Wink pokazałem wreszcie co może land z termosami
Graliśmy na 2000
To moja Armia
FC art armur ,LC 130
Lib 100
Tsm PW ,MG ,PC + razor 195 + 40
tsm PW ,MG ,HB + razor 190 + 40
scout sniper 75
Thunder 100
Pred AC , HB 80
8x term 320
Land z termą 260
Attack bike 2xMM 1XHB 140
Damned squad PW HB 180
Devastator squad 4xML 150

Michał mimo iż też miał ultraków armie miał zupełnie inną. Niech sam da rozpe
Generalnie nie przypomniałem michałowi ze pierwszy drop wchodzi automatycznie. I to zmieniło oblicze gry. No i to ,że misaczek miał pecha w kościach.
Plansza była bardzo przeżedzona z małą ilością jakich kolwiek struktur.
Zaczynałem więc armie wystawiłem z przodu oczywiście devki i thunder oraz taktikale z cięzką bronią stali wmiare skryci.
Michu nie przejął inicjatywy i nie najlepiej rozstawił armie. Miałem do czego strzelac i mimo ilości pocisków zrobiłem sporo. Unieruchomiłem landspeedera ,rozwaliłem razora z twinLC oraz zdziesiątkowałem odział na motorach Smile
Dokładnie nie pamiętam co zdejmowało co ale w skrócie. Thundery po obu stronach zeszły ,oba tak samo rozwaliły je scauty. Land raider przejechał całą mape i dopiero na końcu gry został unieruchomiony. Termosy rozwaliły unieruchomionego speedera ,scautów i odział asm który dosłownie się odbił Wink + taktikali z laską przegonił.
Motory się spłaciły Wink Od nich padł dred szturmowy (ten z łapkami) puste już rhino i
Vindyka. Libra z odziałem rozwalił speedera sztorma + scautów potem przy teleportacji się rozjebał. FC z 5 tsm równierz niewiele zrobił ,wykończył jedynie reszte motorków misia, potem rozwaliła go ariegarda spadająca na moje tyły. Odział z plazmą zajął się własnie ariegardą i jedynie jej coś zrobił. Devki społowiły dreda z autocannonami oraz uszkodziły devki misia. Razory przyjmowały ostrzał i jeden sczezł od misiakowego dreda z AC. Przeklęci nie zrobili prawie nic prócz dokończeniem devków misia. Jednak byli dobrze ulokowani i naprawde długo mogli by ostrzeliwywać misia.
Podsumowując Misiu stracił chyba 1900 a ja 1030 pkt Wink
Gdyby ariegarda weszła odpowiednio może było by inaczej.
Michał mogłeś jechac aswaltami na moje tyły ,więcej bym stracił ,złe chowanie armii ,rozdzieliłeś armie na dwa fronty i nie wiem czy myślałeś ,że bardziej się skupie na tych devkach i Dredzie?! Brak cc więc termy szalały. Trza było się rozsunąć i olać termów tylko landka unieruchaomić by nie byli mobilni. Pozatym resztka motorków powinna jechać z dala on landka czyli od mojej prawej flanki. Tam by zdjeli tsm z HB i moze wraz ze scoutami bardziej uszkodzili jak nie rozwalili Libry, Bo co by było gdyby oni mi nie padli w desancie? Przy odrobinie szczęscia do szóstej tury wyczyściłbyś większośc mojego zaplecza i mógłby być prawie remis

Dopisz co ty myślisz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 9:50, 15 Sty 2011    Temat postu:

miałem w rozpie:

Cytat:
kapitan motor pw granat termiczny 155

5 bsm pw granat termiczny 170
5 sms ze snajpami i ml 85
10 sm pg laska razor twin laska 265
5 sms pf 100

landspeeder storm hf 60
landspeeder typhoon 90
10 asm pw 2x f, rino zderzak ab 240

5 ariegarda 5x cm drop 185
drednot cc granaty,150
drednot 2x ac 125

vindyk 125
thunder 100
devki 4x ml 150

total:
2000


porażka - przedewszystkim źle schowałem motory i dreda do cc (powinien był stać na wprost landka) ale tak naprawdę przegrałem bo zapomniałem o droppodzie (przypomniałem sobie o nim jak już ruszyłem zmaltretowaną ekipą) fakt asfalty w rino powinny gnać na tyły ( ale tam było tyle cieżkiej broni xD że sie wystraszyłem że nieprzetrwają wysiadki)
no że szczęściem było różnie w sumię zacząłem gabiemu zdejmować termosy jak włączyłem głośno children of doom i gdy każąca pięść imperatora namaściła ostatniego taktycznego xD jescze nigdy nie widziałęm by 1 taktyczny zdjął 1 termosa i tak samo było ze snajperami.
pecha miałem na pf skałtach ze storma, jak by wszedł i zdjął choćby jednego to gabi by zdawał moralkę z zp 5 a tak przez 3 rundy w sumie 7 ciosów zadał ten trefny sierżant i ani razu nie trafił xD

zaszarżowałem motorami taktycznych gabiego z kapitanem xD i tylko zadałem chyba jedną ranę przez też jakieś 3 tury walki

asfalty zrobiły wszystko perfekcyjnie podpalili z flamerów 10 trafień, i 8 pistoletów chyba w sumie 14 trafień było zszedł jeden termos, potem szarża tak ich ustawiłem że od termosów tylko dwóch było a ja wszystkimi... no i tu wszystko się skrewiło 25 normalnych ciosów i 4 z pw... nie pamiętam może jeden termos zszedł xD albo wcale?

ale prawdziwego pecha miał vindyk, trafił landka ale go nie zniszczył, mógł szczelać do termosów... ale nie dałem mu tej szansy, zbyt dużo moich oddziałów było wpobliżu... odpalił do ab z mm który mu zagrażał i nic nie zdjął dostał w końcu z mm i wyparował, w tej samej rundzie do ab z mm lutowali też drednot z mg i ab jak i snajperzy z ml po takiej salwie była tylko jedna rana na jednym z dwóch motorów z mm... drednot do cc padł chyba w tej samej rundzie. prawa flanka stracona, landspeeder unieruchominy lutował po motorach chyba w końcu zdjął oba, snajperzy jako ostatni utrzymywali środek pod kontrolą, (dropp spadł dobpiero w 5 rundzie) kiedy spadł drop na planszy stał unieruchomiony dred z jednym ac, i 1 devastator z ml (zabił chyba dwóch przeklętych) ariegarda wylądowała na tyłach spaliła oddział gabiowego komandira z nim samym i zaszarżowała w 6stej devasted skład i nic nie zdjęła chyba.

zostało mi 3 ariegardy w 6 rundzie 150pkt i drop 35


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 21:45, 24 Lut 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eflik
oddany sługa imperatora



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 12:38, 08 Mar 2011    Temat postu:

Wstepny raport z Bitwy ze Stasiem (dark eldar)
misja wysadzanie budynków

mial mnustwo statków
4 statki z dzialkiem majacym 12 strzalów tylko na piechote
3 barki po 3 lance
2 barki transportowe
Hq z invem 2+ "lol" ale jak mu raz nie wyjdzie to traci tego inva... "lol"

bardzo skopalem pierwsza ture...
nie przewidzialem co moze zrobic i wykonalem zle ruchy.
gra sie podpozątkowala pod jego dyktando uwazam ze zrobilem mnustwo bledów taktycznych...
koniec konców wysadzilem budynek z moimi banshe insiede.. ;/
Arleki polowa rozstrzelana "lol" w 1 turze....
pojazdy pukaly i co jakis cas cos otwieralem ale kiepsko to szlo mial po prostu za duzo tego...

ogólne bencki zostalo mi tylko pół falkona.... jak jemu 2/3 armi...
wynik 17:3 albo 18:2 dawno nie mialem tak fatalnej walki...

no nic doswiadczenie z walki przeciwko dark eldarów bezcenne. Cool

dodatkowo poinformowal mnie stas ze nie moge leciec 12cali w fazie strzelania jesli nie moge strzelac... (dziwne) no ale niby ma sens...
ze tego sie uzywa aby dostac ruchomu cover i zaslonic czolgi po strzale czolgów... ma to niby sens ale mi nie w kolorki

podsumowując FAIL Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 19:44, 08 Mar 2011    Temat postu:

Eflik napisał:


dodatkowo poinformowal mnie stas ze nie moge leciec 12cali w fazie strzelania jesli nie moge strzelac... (dziwne) no ale niby ma sens...
ze tego sie uzywa aby dostac ruchomu cover i zaslonic czolgi po strzale czolgów... ma to niby sens ale mi nie w kolorki

podsumowując FAIL Cool


Że jak? nie czaje czemu nie możesz lecieć?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eflik
oddany sługa imperatora



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 22:33, 10 Mar 2011    Temat postu:

to znaczy tak mam dodatkowe silnik które maja napisane ze zamiast strzelania w fazie strzelania moge sie ruszyć o 12 cali.
Nie wiem czy mial racje ale stwierdził że abym mugl to zrobic musze muc strzelac...
czyli w fazie ruchy moge sie ruszyc do 12 cali... dziwne i nie wiem troche naciaganie dla mnie to brzmi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 17:59, 13 Mar 2011    Temat postu:

Trzecia bitwa w lidze i przegrana 17-3 grałem z mało doświadczonym graczem Tomkiem który poprowadził do boju orków... Podstawowy błąd to taki że go nie doceniłem.

Wystawił:

Wagon z defrolom, z trzema bigszutami, w którym siedziało 20stu boysów z karabinami (s4 pp5 assult 2) i dwiema bigszutami.
3x truck z boysami nobem fistem i bospolem
2x żyrokopter z rakietom (bez fista)
2x 10 lutasów
1wielki morderca na motorze z fistem i 5noobami w tym z dokiem.

Ja wystawiłem:

Libre (nulzone, flamer)
5sms z cf, w stormie z hf (wyszli z outflanka)
5 taktykali z pw w razorze z rakietą i zderzakiem

2 drednoty z autocanonami
5termosów z lc w landku z laskami i mm

2x landspeedera typhoona
devki 4ml i razor z rakietą
thunder


Ork zaczynał

nie przerzuciłem zaczynania

w pierwszej turze Tomek ruszył truckami i wagonem nooby rozpędziły się na maxa 18 cali w darmowej ruszył też dwoma koptami, jedna w pierwszej rundzie rozwaliła techmarina drugi polizał drednota tak że nie mógł strzelać, lutasy unieruchomiły razora i zdjęły mu działko, drudzy lutasy prubowało rozwalić landspeedera ale wbiły mu efekt 1 tylko,
moja runda, otworzyłem trzy ciężarówki rozwaliłem jedną koptę w drugą wszedłem drednotem i jej nie zdjąłem.
Druga runda
Tomek rusza boysami, trzeci oddział boysów jest na tyle blisko landka że go zaraz zaszarżuje, szutasi wychodzą z wagona, boss wpada w pięciu taktykali, jego oddział zmiata taktykali dostaje tylko dwie rany. boysy wpadają w landka nob rozrywa go przy wychodzeniu ginie jeden termos, potem szutasy zdejmują kolejnych dwuch termosów (36 strzałów z karabinów i 9 z bigszut)
moja runda:
zadaje strzelając straty dwóm oddziałom boysów jedni spierdalaj drudzy się trzymają, szarżuję 2termosami na 10boysów i zabijam 3 i sam ginę, libra zginął przy szarży.

potem było już tylko gorzej, co prawda storm ze skałtami zdjął jeden oddział boysów bez strat, rozwaliłem wagona w którym spaliło się 8 szutasów, resztę strzelałem z tego co jeszcze miałem i chłopaki uciekli. Ogólnie w piątej rundzie moje skałty weszły w jeden oddział lutasów i wygrali walkę wręcz, 2smsów spowodowało że 8 lutasów zwiało, Tomkowi zostały szef z nobami na motorach i 10 lutasów... i koniec. Porażka sromota i nauczka na przyszłość.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 15:14, 14 Mar 2011    Temat postu:

Więcej tsm najlepiej z 2 pełne to daje możliwość oddania jak najwięcej salw. Nie wiem czy nie przeceniasz speederów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 17:20, 14 Mar 2011    Temat postu:

fakt w tej rozpisce wibitnie brakowało mi taktykali miałem tylko jedną piątkę, to co zrobił landek z termosami, 3 oddziały taktykali zrobiło by lepiej

nie przekreślam landspeederów, dają radę, niestety zawiodłem z rozstawieniem i brakowało mi kilku rzeczy w rozpie.

Napewno przydają się smsy w stormie (na pewno na orki)
chcę jednak przetestować jeszcze jeden oddział skałtów na motorach którzy mogą w pierwszej turze wejść w combat a że 10siątka bajkersów z fistem i cm kosztuje 245pkt (tyle co dziesątka taktykali z pojazdem i lepszymi brońmi) mają zasady jak zwykłe skałty sądzę że mogą nieźle namieszać. (dopuki sie nie sprawdzą w kilku grach ich nie kupie)

jeden landeseeder typhoon napewno będzie zostawał w rozpie

więcej taktykali (2składy za 500pkt z pojazdami)

devki z rakietami zostają tak jak thunder

może wrócę do vindyka tyle że będzie wychodził z rezerw lub w ostrym coverze./albo landraider

drednoty zostają, może jeden zamienie na testowego (twin link laska, ml)
ariegarda muszę się do niej powoli przekonywać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymi
Orczy morderca z clawem



Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 16:55, 12 Kwi 2011    Temat postu:

Wygrałem potyczkę ligową z Misiem Razz 16;4

Umówiliśmy się z Misiem na 1400 pkt. Ja wziąłem 20 ard boysów w wagonie, noby w trukku, deffkopte, 7 lootasów, looted wagon. Misio miał oddział tacticali w dropie, 10 termosów z czaplainem, 2x scouty w speedarach i oddział na motorach z kapitanem.

ard boysy zabiły 10 tacticali, 4 scoutów, drop poda, oddział na motorach i pomogli w zabijaniu termosów. Kopta strzelała ale nic nie zrobiła. Battlewagon przejął punkt ale nie dał rady się przecisnąć z powrotem do mojej linii. Looted wagon zdjął trochę scoutów, paru temosów oraz wbił parę efektów na pojazdach. Lootasy zdjęły boostujący land speeder, który eksplodował zabijając wszystkich transportowanych scoutów. Jednym słowem zjadłem Misia na śniadanie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Raporty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Bright free theme by spleen stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin