Forum MELINA RPG Strona Główna


daemonhunters i gabi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Armie i Rozpiski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RadaR
oddany sługa imperatora



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 16:42, 22 Kwi 2011    Temat postu:

Dark Eldarzy mają gorsze zabawki. Jeden artefakt którzy każe zdawać liderke inaczej ściągany jest ze stołu. Teraz wyobraźmy sobie że oddział paladynów z grand masterem jadą w landku który nie zdał ld Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 20:42, 22 Kwi 2011    Temat postu:

to jest przegięte szczególnie ze ten artefakt nie pozwala użyć zasady ultraków "i nie poznają co to strach" a tu klops jednak poznają co to strach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RadaR
oddany sługa imperatora



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 10:57, 23 Kwi 2011    Temat postu:

A tak propo przegięć to Seba powiedział że będzie wprowadzał ograniczenia na GK a jego jedyny argument : "Bo może"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 11:50, 23 Kwi 2011    Temat postu:

to w sumie też jest takie se rozwiązanie, uważam że GW powinno jak już ograniczyć GK bo grać raz u kogoś z ograniczeniami a u kogoś innego bez ograniczeń daje mylne wrażenie możliwości własnych armii... hyh

a argument "bo może" dla mnie nie jest żadnym argumentem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vorset dnia Sob 11:51, 23 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 14:09, 23 Kwi 2011    Temat postu:

Też tak uważam ,chociarz zaczelem zbierac GK i chce dla nich jak najlepiej to wolałbym by troche ich oslabili. No i szczerze fajniejsze rozwiazania byly w starym codexie mianowicie dobieranie odzialow z innych armii.
Ale Seba w sprawy GW chyba nie powinnien sie mieszac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RadaR
oddany sługa imperatora



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 12:31, 24 Kwi 2011    Temat postu:

Rozwiązanie na GK plazmy istne może plazm. Plazmy na zwyklasach plazmy na dredach na wszystkim co się da plus kilka rakiet żeby zatrzymać ich rihno. Ta armia musi dojść a jak nie dojdzie to ostry wpiernicz dostają. Przeciwko Tau i strzelającym Eldarom to mają problemy i to spore moim zdaniem. Seba z kolei ma takie pomysły że niech on jak najdalej trzyma się od 40.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 16:14, 24 Kwi 2011    Temat postu:

Plazmy to jest rozwiązanie ale GK też niezle wali na odległość. Instantujące dredy i purgation squady które uzbrojone w psycannony (s7ap4) i strzelające gdzie chcą to trudny cel dla plazm ,tym się może zająć jedynie lc. A tez z kolei wpierw musi otworzyć chimere. Może jakiś outflank na tyły ze scautów samobujców dałby rade ,drop na pewno nie bo ariegarda pada po pierwszej szarzy jakiegokolwiek odzialu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RadaR
oddany sługa imperatora



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 18:50, 24 Kwi 2011    Temat postu:

Biorąc purgation squad do rozpy ograniczasz miejsce na inne rzeczy a w tej armii trzeba ostrożnie dobierać oddziały. Przeciwnik zawsze będzie miał liczebną przewagę a nie rozsądnie by było brać złe kombinacje oddziałów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 23:55, 24 Kwi 2011    Temat postu:

Zgadzam się z tobą. Ale narazie musze potrenować różne rozpiski. Nimi grałem dopiero raz przeciwko orkom. Troche źle to rozegrałem i wygrałem 11 : 9 a mogło być lepiej.
Dred 2xac psybolt ammo daje rade to wiadomo. A oddział purgation z 3 lub 4 psycannonami jest zajebiście przydatny w zasadzie do rozwalania piechoty jak i pojazdów. W chimerze jako bunkrze mogą strzelać wszyscy dodając do tego astralaim i strzelam gdzie chce ale przeciwnik ma covera 4+ mimo wszystko na większe pkt np. 1800 i więcej to znacznie lepiej zastępują dreda z 2xac.
Oczywiście i tak narazie testuje odziały i kombinuje z dobrym doborem odziałów.
Jeśli macie jakieś ciekawe propozycje chętnie się wczytam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gabluh dnia Nie 23:57, 24 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RadaR
oddany sługa imperatora



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 10:43, 25 Kwi 2011    Temat postu:

Miecze na bohaterach kiedy grasz przeciwko przeciwnikom o I niższej od twojej np Orki. Nie potrzebujesz wyższej inicjatywy z nimi a coś co zwiększy twojego inva przeciwko clawow się przyda. Grand Master ma iron halo co daje mu 4+ inva a z mieczem to się robi 3+

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 11:35, 25 Kwi 2011    Temat postu:

Dlatego nie warto według mnie termosów uzbraiać w jakąś inną broń ,młotek i reszta mieczyki. Bohaterom też raczej nie warto dawać innego sprzetu. A co myslisz o warding stave? Według mnie jest to zbyt drogie rozwiązanie na inva w cc.
Co do I to halabardy wedlug mnie warto dawac tylko puriferom, jedna kosztuje 2pkt w przypadku termosów warto ich zdeepstrikowac razem z librom który ma quicksilvera podosi on I do 10 całemu oddzialowi ,drugi czar rzucony przez niego na ten sam odzial might of tytan, reszta termosów używa nemesisec i odzial nobów trafiony na 4+ raniony na 3+ z instantem.
Chce to kombo przetestować w najblizszej grze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RadaR
oddany sługa imperatora



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 18:11, 25 Kwi 2011    Temat postu:

Stuff jest faktycznie za drogi. Halabardy bym dawał tylko w walkach z jakąś mega szybką armią np Dark Eldarami. Z nimi to ma znaczenie czy palniesz wcześniej lub w tym samym czasie czy później a libra ci się nie rozdwoi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 12:27, 09 Maj 2011    Temat postu:

Na turnieju GK niestety się nie popisali. Co bylo przyczyną? nienajleprza rozpa + pech czy poprostu ciężko nimi się gra?
Zazwyczaj są to małe squady więc szybko padają od obstrzału bez placków. Może jednak interceptorzy są przydatni i zamiast zwykłych strike squadów używać właśnie ich by szybko związali walką wręcz przeciwnika pozwalając by termosy dojechały w landku czy chimerach. Obawiam się ,że paladyni raczej nie są specjalnie grywalni bo za drodzy. 2x dred z auto cannonami w heavy a z elity to assasin skoro nie jest imienny oraz puriferzy w razorze lub rhinosie z halabardami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 20:58, 10 Maj 2011    Temat postu:

ten assasyn na pojazdy to przechuj ale ma śmieszny zasięg 36 cali (chyba) to mało jak się zaczyna trzeba go gdzieś na środku stołu ustawiać by nie tracił zasięgu, lepiej go można ustawić jak przeciwnik zaczyna np naprzeciwko landków w swojej strefie rozstawienia.
gabi i co zbierasz dalej tych przechuji szaraków?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 18:29, 24 Lip 2011    Temat postu:

Znów oszukałem ,ale tym razem na kożyść przeciwników nemesis demonhammer jest traktowany jak thunderhammer z tą różnicą ,że demonhammer wali w normalnej inicjatywie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Armie i Rozpiski Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Bright free theme by spleen stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin