Forum MELINA RPG Strona Główna


12.03.2011r. STOKROTKA turniej WH40K

 
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Turnieje i Ustawki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 8:57, 04 Mar 2011    Temat postu: 12.03.2011r. STOKROTKA turniej WH40K

[link widoczny dla zalogowanych]

I.Turniej odbywa się w Domu Kultury "Stokrotka" na ul. Cyniowej. Dojazd tramwajem 1 i 13 na Junikowo (na pętle) lub autobusem 77 (przystanek Gerberowa). Mapka:Lokalizacja Stokrotki

II.Wpisowe - 5zł Sztabowicze, 10zł osoby spoza klubu.

III.Do turnieju dopuszczone są armie nie przekraczające 2000 punktów, złożone według standardowego FOC: 1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Fast, 0-3 Elites, 0-3 Heavy Support. Special Characters są dopuszczeni. Nie dopuszcza się wykorzystania jednostek sojuszniczych, z wyłączeniem indukowanych oddziałów w armiach inkwizycji oraz jednostek sojuszniczych w LatD.

IV.Armie BT, DA, WH i DH mogą korzystać z następujących pojazdów z "IA2up1.3" (z uwzględnieniem wszelkich zastrzeżeń):

1. Rhino, Razorback (bez opcji multi-melty), Predator Destructor, Predator Annihilator, Whirlwind, Vindicator, Land Rider, Land Rider Crusader, LandSpeeder Squadron, Drop pod, Inquisitorial Land Rider, Inquisitorial Rhino
2. Inquisitorial Chimera Armoured Transport
3. Sisters of Battle Rhino, Immolator, Exorcist

Pojazdy z grupy 1 korzystają z zasad umieszczonych w Codex: Space Marines
Pojazdy z grupy 2 korzystają z zasad umieszczonych w Codex: Imperial Guard
Pojazdy z grupy 3 korzystają z zasad umieszczonych w Codex: Witch Hunters oraz Codex: Space Marines.
Umieszczenie w rozpisce choć jednego pojazdu z IA2up1.3 powoduje, że wszystkie pojazdy z powyższej listy należy wystawiać na zasadach IAup1.3, a nie kodeksu.

V.Osoby biorące udział w turnieju muszą posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie przygotowaną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego - zostanie to uwzględnione w punktacji turniejowej.

VI.Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach (72x48 cali). Makiety będą rozstawione przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

VII.Na turnieju nie ma wymogu malowania. Jednak za wkład włożony w tworzenie armii gracz może otrzymać dodatkowe DP do klasyfikacji końcowej (max 12 DP):

Malowanie (0-2):
0 – mniej niż połowa armii pomalowana minimum 3 kolorami
1 – ponad połowa armii pomalowana 3 kolorami
2 – armia pomalowana w 100 %

Schemat armii (0-2):
0 – 3 i więcej oddziały wyłamują się ze schematu
1 – 1 lub 2 oddziały wyłamują się ze schematu
2 – cała armia w jednakowym schemacie

Wysiwyg (0-2):
0 – 3 więcej odstępstw od wysiwyg’u.
1 – 1 lub 2 odstępstwa.
2 – 100%

Podstawki (0-2):
0 – mniej niż 50% podstawek wymodelowanych, pomalowanych lub posypka
1 – więcej niż 50% podstawek wymodelowanych, pomalowanych lub posypka
2 – 100% podstawek wymodelowanych, pomalowanych lub posypka

Rozróżnienie oddziałów (0-1):
0 – nie ma pełnego rozróżnienia oddziałów
1 – każdy z oddziałów można w prosty sposób rozróżnić

Akcent hobbystyczny (0-3):
1 – za posiadanie templateów zniszczonych pojazdów
1 – za posiadanie wymodelowanych znaczników
1 – za posiadanie ciekawie przygotowanej rozpiski (jakieś grafiki, runy, krótka historia itp.)

Dodatkowo:
- za brak kodeksu: - 1DP
- za brak czytelnej rozpiski, lub za rozpiskę pisaną "na kolanie": - 1 DP
- za brak kostek, miarki i templatek, przynajmniej używanych: - 1 DP

VIII.WYSIWYG jest obowiązkowy z zachowaniem zasady, iż marines mający bazowo ccw, bp i bolter nie muszą mieć wymodelowanych wszystkich tych broni. Proxy wylatują z rozpisek, bez marudzenia. Speciale do których nie ma figurek będą dopuszczeni pod warunkiem, że będą przypominali danego Speciala. Jak ktoś ma wątpliwości to pytać.

IX.Obowiązują aktualne FAQ i PKZ.

X.Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.

XI.Ramy czasowe:

9:30 – 10:00 zapisy
10:00 – 12:20 1 bitwa
12:35 – 14:55 2 bitwa
15:10 – 17:30 3 bitwa
17:30 – 17:45 sprzątanie
17:45 – 18:00 ogłoszenie wyników

Po turnieju każdy z graczy jest zobowiązany, z przeciwnikiem z którym grał ostatnią bitwę, posprzątać stół i odnieść go w wyznaczone miejsce.

XII.Każda 1 minuta opóźnienia karana będzie 1 punktem karnym (-1DP). W przypadku nieoddania wyniku do czasu wpisanie wszystkich gier danej rundy - sędzia podejdzie do danej pary i wpisze wynik 13:7 lub 10:10 w zależności od humoru i sytuacji na stole.

XIII.Bitwy.

Bitwa 1 – Fast and Furious
Rozstawienie: Dawn of War
Cele: Na stole znajduje się 5 znaczników rozstawionych po jednym na środku każdej ćwiartki i jednym na środku stołu. Każdy ze znaczników jest wart 200/800 punktów. Jednostkami punktującymi w tej bitwie są Troops za 200 pkt. od znacznika i Fast Attack za 800 pkt. od znacznika. Dodatkowo gracze podliczają punkty za każdy zniszczony oddział 100% jego wartości i za każdy społowiony 50% jego wartości.
Czas trwania: 6 tur.
Zasady specjalne: obowiązują zasady specjalne z rulebooka.

Bitwa 2 – Hard and Heavy
Rozstawienie: Pitched Battle
Cele: Na stole znajduje się 5 znaczników rozstawionych po jednym na środku każdej ćwiartki i jednym na środku stołu. Każdy ze znaczników jest wart 200/800 punktów. Jednostkami punktującymi w tej bitwie są Troops za 200 pkt. od znacznika i Heavy Support za 800 pkt. od znacznika. Dodatkowo gracze podliczają punkty za każdy zniszczony oddział 100% jego wartości i za każdy społowiony 50% jego wartości.
Czas trwania: 6 tur.
Zasady specjalne: obowiązują zasady specjalne z rulebooka.

Bitwa 3 – Best of the Best
Rozstawienie: Spearhead
Cele: Na stole znajduje się 5 znaczników rozstawionych po jednym na środku każdej ćwiartki i jednym na środku stołu. Każdy ze znaczników jest wart 200/800 punktów. Jednostkami punktującymi w tej bitwie są Troops za 200 pkt. od znacznika i Elite za 800 pkt. od znacznika. Dodatkowo gracze podliczają punkty za każdy zniszczony oddział 100% jego wartości i za każdy społowiony 50% jego wartości.
Czas trwania: 6 tur.
Zasady specjalne: obowiązują zasady specjalne z rulebooka.

Punktacja:
0-350 10-10
451-700 11:9
701-1050 12:8
1051-1400 13:7
1401-1750 14:6
1751-2100 15:5
2101-2450 16:4
2451-2800 17:3
2801-3150 18:2
3151-3500 19:1
3501+ 20:0

XIV.Sedzią turnieju jest Jacob. Sędzia nie gra. W przypadku nieparzystej liczby graczy niestety ale ktoś będzie musiał pauzować. Za pauzę przyznawane jest 13 pkt.

Zgłoszenia i wszelkie pytania w tym temacie.

Osobę odpowiedzialną za kontakty ze Stokrotką proszę o potwierdzenie przyjętych ram czasowych turnieju oraz informację od której godziny można rozstawiać stoły.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 9:09, 04 Mar 2011    Temat postu:

moja rozpa na 2k

libra 100

10 sm cp, pg, lc, razor zderzak 245
10 sm granat term, cp, pg, lc, razor zderzak 250
10 sm granat term, cm, mg, mm, droppod 225
10 sm granat term, cm, mg, mm, droppod 225

drednot 2x autocannon 125
drednot 2x autocannon 125

landspeeder typhoon 90
landspeeder typhoon 90
landspeeder typhoon 90

thunderfire droppod 135
devasted 4xml 150
devasted 4xml 150


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eflik
oddany sługa imperatora



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 10:24, 08 Mar 2011    Temat postu:

nie dam rady panowie tam sie pojawić chyba bo nie bedzie mnie w poznaniu.... no chyba zebym nie pojechal to moze moze.... ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Turnieje i Ustawki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Bright free theme by spleen stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin