Forum MELINA RPG Strona Główna


Pre-Halo, 22.10.11, 2011 pkt, DK Stokrotka

 
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Turnieje i Ustawki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 8:59, 06 Paź 2011    Temat postu: Pre-Halo, 22.10.11, 2011 pkt, DK Stokrotka

Cytat:
PKGB Sztab ma zaszczyt zaprosić wszystkich chętnych do wzięcia udziału w turnieju WH40k. Szczegóły poniżej.
Zapraszamy Very Happy

Miejscówka: Poznań, DK Stokrotka
Data: 22.10.2011, sobota
Start: 10:00, zapisy od 9:30 (proszę żeby gracze byli na 9.15, żeby stoły poustawiać)
Wjazd:

• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2011 pkt. zbudowane według Standard Force Organization. Obowiązują FAQ i PKZ.
• Bez jednostek sojuszniczych
• Dopuszczeni Lost and Damned wg. Sztabu.
• Special Characters dopuszczeni
• Stoły: 48"x72"

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD
- LatD Sztabu

•Bez Imperial Armour z wyłączeniem stosowania zasad Imperial Armour vol. II Update ver. 1.3:

Link do zasad: [link widoczny dla zalogowanych] ... e28AUG.pdf

Armie BT, DA, mogą korzystać z następujących pojazdów z „IA2up1.3” (z uwzględnieniem wszelkich zastrzeżeń):
1. Rhino, Predator Destructor, Predator Annihilator, Whirlwind, Vindicator, Land Rider, Land Rider Crusader, Land Speeder Squadron, Drop pod,
Pojazdy z grupy 1 korzystają z zasad umieszczonych w Codex: Space Marines
Umieszczenie w rozpisce choć jednego pojazdu z IA2up1.3 powoduje że nie można wziąć żadnego pojazdu z codexu, którego odpowiednik znajduje się w IA2up1.3.

• każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.

Rozegrane będą 3 bitwy:

• Sobota:

• 9.00 - 9.30 Zapisy

• 9.30 – 12.00 Bitwa I

• 12.00 – 14.30 Bitwa II

• 14.30 – 17.00 Bitwa III


• W czasie turnieju zostanie rozegrane 3 bitwy według następujących zasad:

1) Gramy na VP.
2) W każdej bitwie liczymy punkty VP za zabite jednostki.
3) W każdej bitwie liczymy VP za zabite Kill Pointy. Różnica w zabitych KP daje następujące bonusy:
a) 1 KP różnicy +200 VP
b) 2 KP różnicy +400 VP
c) 4+ KP różnicy +600 VP
4) W każdej bitwie liczymy VP za zdobyte cele - szczegóły w scenariuszach.

Wynik z każdej bitwy liczymy dodając wszystkie VP (z punktów 2, 3 i 4) i biorąc rezultat z tabeli:

0 - 350 10 - 10
351 - 700 11 - 9
701 - 1050 12 - 8
1051 - 1400 13 - 7
1401 - 1750 14 - 6
1751 - 2100 15 - 5
2101 - 2450 16 - 4
2451 - 2800 17 - 3
2801 - 3150 18 - 2
3151 - 3500 19 - 1
3501+ 20 - 0

Misje:

1 RECON (przełamanie frontu)
Rozstawienie: Pitched Battle, Night Fight w 1 turze.
Cel:
1) Jeżeli masz więcej scorów w strefie rozstawienie przeciwnika niż wróg ma w Twojej - 1000 VP
2) Jeżeli masz DWA razy więcej scorów (ale min 2) w strafie rozstawienia przeciwnika niż on ma w Twojej - dodatkowo 500 VP.
3) Jeżeli wróg nie ma w Twojej strefie rozstawienia żadnego scora - 750 VP.
Oddział znajduje się w strefie rozstawienia jeżeli znajdują się w niej wszystkie modele z oddziału.
Ilość tur: 6.

2. CLEANSE (ćwiartki)
Rozstawienie: Spearhead.
Cel:
1) Ćwiartka wroga - 1200 VP
2) Ćwiartki boczne - każda 750 VP.
3) Ćwiartka swoja - 400 VP.
Żeby zająć ćwiartkę trzeba mieć w niej więcej scorów niż wróg ma ODDZIAŁÓW. Jeżeli oddział jest w kilku ćwiartkach zajmuje/blokuje tą w której jest więcej modeli. Jeżeli równa część oddziału jest w dwóch różnych ćwiartkach o tym którą oddział zajął decyduje rzut kostką
Ilość tur: 6.

3. SECURE & CONTROL (5 znaczników)
Rozstawienie: Pitched Battle
Cel:
1) Każdy ze znaczników wart 450 VP.
Ilość tur: 6.


Na turnieju nie ma wymogu malowania. Jednak za wkład włożony w tworzenie armii gracz może otrzymać dodatkowe DP do klasyfikacji końcowej (max 12 DP):
Proxy w granicach rozsądku, jeżeli ktoś przegnie, będzie to wykreślone z rozpiski
OBOWIĄZKOWA ROZPISKA I CODEX!!! - BEZ TEGO NIE ZAGRASZ!!!

Malowanie (0-2):
0 – mniej niż połowa armii pomalowana minimum 3 kolorami
1 – ponad połowa armii pomalowana 3 kolorami
2 – armia pomalowana w 100 %

Schemat armii (0-2):
0 – 3 i więcej oddziały wyłamują się ze schematu
1 – 1 lub 2 oddziały wyłamują się ze schematu
2 – cała armia w jednakowym schemacie

Wysiwyg (0-2):
0 – 3 więcej odstępstw od wysiwyg’u.
1 – 1 lub 2 odstępstwa.
2 – 100%

Podstawki (0-2):
0 – mniej niż 50% podstawek wymodelowanych, pomalowanych lub posypka
1 – więcej niż 50% podstawek wymodelowanych, pomalowanych lub posypka
2 – 100% podstawek wymodelowanych, pomalowanych lub posypka

Rozróżnienie oddziałów (0-1):
0 – nie ma pełnego rozróżnienia oddziałów
1 – każdy z oddziałów można w prosty sposób rozróżnić

Dodatkowo:
- za brak kodeksu: - 1DP
- za brak czytelnej rozpiski, lub za rozpiskę pisaną "na kolanie": - 1 DP
- za brak kostek, miarki i templatek, przynajmniej używanych: - 1 DP

- za jakiekolwiek proxy występujące w armii: - 10 DP !!!

Kultura gry.
Granie z przeciwnikiem powinno być przyjemne i nie stresujące; Każdy z graczy powinien wykazywać wysoką kulturę osobistą oraz uprzejmość w stosunku do innych graczy;
Osoby, które NIE POTRAFIĄ tego zrobić, kłócą się o wszystko pod byle pretekstem, naginają okrutnie zasady itp. będą ukarane KARNIAKAMI wraz z możliwością całkowitego usunięcia z turnieju włącznie (pierwsze ostrzeżenie -1 Duży PKT, potem -5 PKT itd. (sędzia ocenia));


kto idzie z was na to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Turnieje i Ustawki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Bright free theme by spleen stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin