Forum MELINA RPG Strona Główna


ROZPISKI i dyskusja o nich
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Armie i Rozpiski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RadenS




Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 11:29, 04 Maj 2011    Temat postu:

sory, że się tu wtryniam, chce ktoś zagrać w jubilacie jutro sparing przed turniejem? na zasadach turniejowych?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RadenS




Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 12:44, 04 Maj 2011    Temat postu:

juz nieaktualne;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 20:50, 10 Maj 2011    Temat postu:

po ostatnich wyczynach w stokrotce z 3 vindykami mam ochotę znów go używać ale sprawdzić teraz czy jeden vindyk starczy

libra nulzone awanger 100
kapitan artblade art armor 145

10sm fist mg cm fist ml rino 245
5sms fist cm 110

ironclad 2x rakieta hf 165
ironclad 2x rakieta hf 165
5termosów 5 młotków +landek redemer mm 450

10 awangarda artblade fist 265
storm z hf 60
ab z mm 50

vindyk zderzak mały 120 pkt
thunder 100pkt
landek redemer mm 250pkt

2225pkt

coś gdzieś odciąć i chętnie bym sobie pograł xD na 2200


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 14:22, 15 Maj 2011    Temat postu:

1200 na pyrkon za rok Razz wczesnie sie przygotowuje ale trzeba armie uzbierac
hq
libra quicksilver, might of tytan 160
elita
purifier 5x halbred + rhino dozer 170
troops
terminator x6 banner inicerator 2xhammer 270
terminator x7 banner inicerator 2xhammer
psy boltammo 310
fast
heavy
dred 2xac psybolt ammo 135
dred 2xac psybolt ammo 135

p.s jednak termy nie moga jezdzic chimerami ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 18:04, 15 Maj 2011    Temat postu:

gabluh napisał:
1200 na pyrkon za rok Razz wczesnie sie przygotowuje ale trzeba armie uzbierac
hq
libra quicksilver, might of tytan 160
elita
purifier 5x halbred + rhino dozer 170
troops
terminator x6 banner inicerator 2xhammer 270
terminator x7 banner inicerator 2xhammer
psy boltammo 310
fast
heavy
dred 2xac psybolt ammo 135
dred 2xac psybolt ammo 135

p.s jednak termy nie moga jezdzic chimerami ...


a nie mówiłem ;] (pech będziesz wolniej szedł)

to co ja wezmę hmmmm:
1200
HQ
kapitan pf art armor 140pkt
troops
5sms pf cm 110
10sm pf cm mg lc 220
drop 35
fast
storm hf 60
elit
6ariegard 4xcm 1xhf180
drop 35
ironclad 2xml 155
drop 35
havy
vindyk 115
vindyk 115


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 7:11, 16 Maj 2011    Temat postu:

Czyli tak spadasz strzelasz a reszta dochodzi, troche malo troopsów mamy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 7:41, 17 Maj 2011    Temat postu:

jak na razie luźna propozycja to jest.

możemy się jeszcze zastanowić do czego ma służyć moja armia, czy ma iść na pierwszy ogień spadając z dropów i osłaniać twoich termosów, czy np otwierać pojazdy zdaleka kryjąc się za twoimi plecami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 17:09, 17 Maj 2011    Temat postu:

Jesli wszystko bedzie lupać do termosów które niestety idą z buta to padną zanim dojdą. Więc dred w dropie to dobry pomysł na ściągnięcie ognia ale niech ma podczepiane termy by zaraz po spadnięciu mogl coś otworzyć. Oddziałskautów w stormie też się przyda do rozwalenia lub choć zajęcia walką piechoty z cięższym sprzętem. Jeden vindyk i devki lub predzio na laskach. Jesli devki to wystarczy nam broni obszarowych czyli tsm z np laskami a jesli predzio to moze tsm z pc.
Moja też jest niepewna ale napewno postawie na termosów zastanawiam się czy libra czy grand master ale Czary libry 2 na ture chyba przeważą.
Zastanawiam się też czy jednego odziału termów nie zmniejszyć do 5 i usunąć banner by dodać tego do drugiego odziału z psybolt ammo i dać servosculle i dodatkowy czar librze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 18:47, 17 Maj 2011    Temat postu:

nie wiem trzeba by to po testować najlepiej jak wrócisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 19:09, 17 Maj 2011    Temat postu:

zastanówmy się poważnie czy chcemy przeć do przodu na siłe (moja cała taktyka wali wtedy w łep bo ja stoję i strzelam a to co zostanie szarżuję. jeśli ty będzie gnał do zwarcia to tracę wiele zalet z mojej armii, oprócz oddziałów w landkach czyli termosów nie mam dobrych szturmowych jednostek Sad

kapitan art blade 140

sms 75 cm (
sms75 snajpy

5termosów z młotami i tarczami 200
redeemer 250

5termosów z młotami i tarczami 200
redeemer 250

total 1200

jak tak pojedziemy to możesz stać za moimi plecami xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 20:35, 18 Maj 2011    Temat postu:

Haaa to jest ciekawe Wink naprawde w chujciekawe Wink ja wezme to co napisałem tyle ,że zastanawiam się nad stormravenem Wink za 225 mam go z psybolt ammo ,ma moc ducha maszyny do tego assault i heavy bolec oba na twinlinku i jest tez pojazdem szturmowym moglbym sie puriferów pozbyc i jakiegos termosa i mam to cacko Wink tyle ze co bedzie otwierac maszyny? milibysmy ponad 20 termosów na mapce i trzy konkretnie mocne pojazdy Wink 2 dredy z autocannonami hmm malo punktujacych. Jednak pare udanych rzutow po stronie przeciwnikow i wszystko sie zatrzymuje potem biora nas na odleglosc.
Mimo wszystko to jest ciekawe Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 6:42, 19 Maj 2011    Temat postu:

może i ciekawe ale raczej tak naprawdę mało skuteczne. wystarczy że nie mamy inicjatywy i gwardia oraz space wolfy czy bloodzi albo DE strzelają z bazuk lanc lasek i melt i kiła stoimy w strefie rozstawienia na wrakach własnych pojazdów. Jeśli chcemy się bawić możemy tak zrobić ale wiele nie zwojujemy w takim stylu. Kiedy wracasz, trzeba ustawić jakąś grę na pary po 1200 na osobe i testować, testować kolejne wykminy.

edity

masz dobrych termosów którzy mogą stać i strzelać z covera, jak byśmy podrasowali covery do 3+ to mają dużą żywotność stoją na pierwszej linii i lutują na 24cale z siłą 5.
a jak nie ma covera to zasłaniamy ich jakimiś moimi sm`ami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vorset dnia Czw 6:55, 19 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 18:49, 19 Maj 2011    Temat postu:

po co termosy do tekiej taktyki lepiej wykorzystac zwyklych gk strike squad ta sama opcja a tylko po stowie w pkt.
mozemy pomyslec nad kolejnym rozstawieniem strzeleckim, tyle ze moje ziomy moga znacznie lepiej sprawdzic sie w odpieraniu atakow agresora powiedzmy ze 2squady po 10 z psybolt ammo to razem 440pkt i daje to 40 strzalow trafiajacych na 3+ oraz raniacy wiekszosc tez na 3+ ty stawiasz 2 thundery ja w elicie jedego techmarina i mamy 3 covery 3+ jako wsparcie cc daje termosow a ty zwyklych tsm z laskami. Generalnie ciezej rozwalic caly odziall niz unieruchomic landka.
Michal musimy wszystkie turnieje w poznaniu obczaic tzn parówki i probować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 21:14, 19 Maj 2011    Temat postu:

takie coś obczaiłem po naszej rozmowie w piaskownicy

rozpa 1
hq
1) kapitan pf art.armor 140

troops
2) 5sms pf cm swodry&pistole płaszcze 125
3) 5sms pf cm swodry&pistole płaszcze 125

elita
4) 10ariegarda 4xcm 2xlc rino 335
5) 5ariegarda 2xlc 155

fast
6) storm hf 60
7) storm hf 60

havy
Cool thunder 100
9) thunder 100

po rozmowie z szymonem
rozpa 2
hq
1) kapitan pf art.armor 140

troops
2) 5sms pf cm swodry&pistole płaszcze 125
3) 5sms ml boltery&pistole płaszcze 100

elita
4) 10ariegarda pf 4xcm 2xlc 325


fast
5) storm hf 60
6) asm z rino 100

havy
7) thunder 100
Cool landek z laskami 250

rozpa 3
hq
1) mistrz kuźni z pw 115

troops
2) 5sms pf cm swodry&pistole 110
3) 5sms ml boltery&pistole płaszcze /lub/ pw100

elita
4) 10ariegarda 1. grnat termiczny 4xcm 2xlc rino 340


fast
5) storm hf 60
6) 5 pf asm z rino 125

havy
7) thunder 100
Cool landek z laskami 250

rozpa 1
plan:
1- kapitan jedzie z piątką ariegardy z meltami w rino osłania thundery albo ariegarde z laskami lub gna rozwalić landa enemy
2 i 3- autflank lub scoutmove w zależności od sytuacji lecą rozwalać devków lub/ i inne takie cuda, pojazdy mogą niszczyć z fistów i melty
4- skład dziele na piątki i jedną z laskami stoi i zdejmuje ciężkie cele druga z pojazdem dołącza do kapitana
5- za bunkrowani w coverze zdejmują ciężkie cele
6 i 7- służą jako pojazdy dla 2 i 3 gdy wywalą wkładki starają się dziesiątkować lekką piechotę lub robią za covera i ruchome cele
8 i 9- robią covera 3+ na dwóch pozycjach a podczas bitew mają robić o wiele więcej zniszczeń niż ostatnim razem na wojnie światów.

spostrzeżenia:

-mam dwa razy po dwie laski,jedną ekipę z combi meltami trzy fisty reszta to strzelanie na piechotę (ariegarda z pociskami specjalnymi i thundery)
-mało pojazdów robiących covery (tylko jeden rino) czuję się prawie nagi
-2/3 mojej rozpiski stoi reszta jedzie (stormy i rino)
-musimy uważnie szykować linie obrony (by nie było tak że przeciwnik ciągle będzie siedział w coverze)
-ironclady są dobre ale na więcej punktów tutaj uważam że ariegarda powinna dać rade lepiej
-żeby uciułać punkty możemy np wywalić kapitana dać w jego miejsce Techmarina za 100pkt wywalić jednego thundera i dać np predatora za 125pkt auto laski a 15 pkt dać np na combi weapony dla ariegardy ale czy to dobry pomysł to nie wiem.
-musimy grać sparingi z ludźmi ze sztabu

rozpa 2
-kapitan wsiada do landka
-5asm wysiada z rino i wsiada do landka
-puste rino służy jako transport dla sms (2) lub ariegardy z cm (raczej dla nich)
-ta rozpiska ma za hq kapitana który prócz libry jest jedynym dobrym wyborem ale niestety jest dość drogi,

rozpa 3
najbardziej udziwniona, ale też najbardziej mobilna:
-dwóch techmarinów jeden od thundera drugi jako hq (hq jedzie z piątką asm w rino zgrabnie się przesiadają do landka)
-oddział skałtów z bazooką w płaszczach lub z pw wsiadają do wolnego rinosa i zajmują punkty
-ariegarda dostała znów rinosa i jadą rozwalić z cm jakieś ciężkie pojazdy.
-ogólnie zamiast dwóch stormów i rinosa w tej rozpisce jest storm dwa rinosy i landek (będzie za czym chować piechotę a nadal mamy dwa covery na 3+)
-nie ma nigdzie inva więc wszystko zabija moją piechotę na miejscu z pw i broni pp 3 2 i 1
-zamiast dwóch lasek na każdym oddziale ariegardy mamy dwie laski na jednmy oddziale i dwie twinlinkowane na landku.
-ekstremalnie możemy zrobić tak że skałty (2) nie mają bazuki ale za to dostają... (10 wolnych punktów w rozpie może mm na landku) i dostają techmarina do komanda wsiadają do landka i trzymają punkt, a asm w rino jadą straszyć przeciwnika swoją zabójczą liczebnością (aż 5) jest to rozpiska support do termosów gabiego ci moi fajterzy nie wezmą nic na klatę może po za składem 5skałtów xD
-rozpiska do przemyślenia (ma dużo broni do CC (pf na skałtach (1) i asm oraz na hq są dwa ataki z pf, oraz pw na hq i sms (2))


rozpa 4 (totalne szaleństwo)

hq
1) mistrz kuźni pw 115

troops
2) 5sms pf cm swodry&pistole 110
3) 10sms pf cm swordy&pistole 175

elita
4) 5ariegarda 2xlc 190 rino
5) 5ariegarda 2xlc 190 rino


fast
5) storm hf 60
6)

havy
7) thunder 100
Cool landek z laskami mm 260

rozpa 4
-trzy pary laskanonów
-this is madness


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vorset dnia Pią 18:37, 20 Maj 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 19:10, 20 Maj 2011    Temat postu:

hq
1) libra (nulzone inv5+//palnik) 100

troops
2) 5sms pf cm swodry&pistole 110
3) 8sms pf cm swordy&pistole 150

elita
4) 5ariegarda 2xlc 230 razor laska plazma
5) 5ariegarda 2xlc 190 rino


fast
5) storm hf 60
6)

havy
7) thunder 100
8)landek z laskami mm 260


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vorset dnia Pią 19:11, 20 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Armie i Rozpiski Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Bright free theme by spleen stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin