Forum MELINA RPG Strona Główna


ROZPISKI i dyskusja o nich
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Armie i Rozpiski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 20:27, 04 Gru 2010    Temat postu: ROZPISKI i dyskusja o nich

1500 pkt

kronikarz w termosce 140 pkt
thunder fire 100 pkt
devastator 4 rury 150 pkt
vindyk duży zderzak 125 pkt
8 termosów 3 tarcze reszta szpony 320 pkt
10 tsm PF, F, HB, drop, becon 240 pkt
10 tsm AB, PF, F, HB, RINO AB Zderzak, 255 pkt
5scoutów PF,CF 110pkt
landspeeder storm HF, 60pkt

Takie coś planuje wystawić puki co na kolejne gry


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 22:22, 04 Gru 2010    Temat postu:

Troche mało do otwierania pojazdów same PF mogą nie dać rady jeśli bedzie to eldar który ucieka nad budynkami to cię wykończy samymi pojazdami a devki wszystkiego nie rozwalą. Co do termosów to jest to ok kiedy z landka by wychodzili i pierwsi przeprowadzili szarże to LC dadzą radę a tak kiedy ork w ciebie wpadnie to LC przyjmuje na boysów a PC roszarpują cie powoli ale systematycznie.Z bekonu ja dałbym pół na pół młoty i LC.
Co to AB? Zresztą mógłbyś zrobić sciąge wszystkich skrutów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 9:29, 05 Gru 2010    Temat postu:

fakt mało żeczy otwiera tutaj pojazdy wżuce do rino laske zamiast AB a MM zamiast HB w dropie


AB- assult bolec
HB- havy bolec
HF- havy flamer
CF- combi flamer
CP- combi plasma
PC- plasma cannon
PG- plasma gun
MM- multi melta
MG- melta gun
CM- combi melta
ML- wyżutnia
PW- power weapon
PF- power fist

nadal mi brakuje czegoś takiego jak motor z przyczepką i mm na pokładzie
becon jest poto by się teleportować termosami do ekipy w dropie
fakt z eldarami mam przesrane już nie wspomne o Dark Eldarach (DE)

rozpiska na 1600

kronikarz termoska 140
5 zwiadowców PF, CF, 110
10 taktycznych hb, flamer, drop, becon 215
ironclad dred 2xhf, granaty 165
drednot działko szturmowe, hf 125
10 termosów 400
landspeeder storm z Hf 60
devki z 4 rurami 150
vindyk z dużym zderzakiem 125
thunderfire 100

rozpiska jest za 1590
moge sprzedać 1 młotkowego za dropa dla drednota zostanie 5pkt z tej wymiany
i dwóch kolejnych termosów za razora z twin laską zostanie 5 pkt z tej wymiany
zostaje 20 pkt..

tak po kilku godzinach zastanawiam się czy te dwa drednoty nie wymienić na dwa dredy z dwoma auto canonami... 135pkt każdy razem 270 zamiast 290pkt... 40pkt do przodu... mogę im dać po dwa pancerze dodatkowe albo spowrotem 1 termosa do przodu... ale chyba dałbym te pancerze i za 10pkt co zostanie jakąć CF dla ekipy w dropie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vorset dnia Nie 11:17, 05 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 19:25, 06 Gru 2010    Temat postu:

auto cannony na dredach dobre na eldara kroczace Wink ale gorzej bedziesz mial w zatrzymaniu piechoty termy sie z kims zderza ale reszta wchodzi bokiem na wszystko co strzela devki ,thunder etc

michal moze jestem debilem ale dopiero teraz sobie uswiadomilem ze z tej gwardi honorowej co zrobilem rownie dobrze moze byc awangarda z pałkami Wink + sierzant z PF idealni do wybiegania z razora za mniejsza ilosc punktow Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 20:47, 06 Gru 2010    Temat postu:

no jesteś debilem

a ekipa z pałkami będzie cie kosztować 125+ 4x15 za pałki czyli 185pkt i masz 5 kolesi z pw (jedna na sierżancie jest za darmo chyba że dajesz pf jak pisałeś to w tedy taka ekipa kosztuje 195pkt) no fajnie, dajesz ich z plecakami rakietowymi? (245pkt) w rino (230pkt) ja dałbym im jeszcze ze 3 zwykłych do zdejmowania ran (jeden koleś 20pkt)

dredy do otwierania ciężarówek, rinosów i wszystkiego co ma pancerza 12 i mniej, a jak już jakimś cudem wypełnią to zadanie siła 7 pp4 mogą łatwo zdejmować lekką piechotę lub liczyć na łót szczęścia zdejmować jakieś demony i bestie czy inne potwory

w ogóle to się zastanawiam nad olaniem kontry a stworzeniem takiej siły która zatrzyma 2/3 armi w połowie planszy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 18:32, 07 Gru 2010    Temat postu:

no tak jesli bedziesz miec szczescie to w 1 i 2 turze przed dojechaniem czegokolwiek jestes wstanie zdjac duzo ale jesli nie to potem nawet szczescie nie pomoze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 23:56, 07 Gru 2010    Temat postu:

dziś ultrasy pokazały że mogą zrobić masakre ;] a nie miałem żadnej porządnej kontry poza 9 ariegardy z kronikarzem

ale fakt ostatnio pojawia się mnóstwo nacji co teleportuje/desantuje/wykopuje/wyczarowuje się o krok od twoich jednostek, w ogóle mam wrażenie że rola strzeleckich jednostek staję się drugo jeśli nie trzeciożedna w rozpiskach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 20:40, 13 Gru 2010    Temat postu:

błazen śmierci jego broń o sile 6 pp5 assult 3 z przygwożdzeniem może być ciekawym rozwiązaniem a nie spowalnia to arlekinów, pozatym zasięg 24" to może nie super dużo ale chyba lepiej żęby przeciwnik kulał po zranieniu test przygworzdzenia niź by bez problemowo do ciebie lutował z bolców

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 18:46, 15 Gru 2010    Temat postu:

Michał chyba se ariegarde odpuszcze narazie mam inny pomysł i go nie zgarnij mi z przed nosa Wink Co powiesz na skutow na motorach? Inflirtacja ,zwiadowcy biore power fista sierzantowi a 2 lub 3 pozostałym granatnik astartes + miny kasetowe 2k6 hitow o sile 4 na danym terenie. Astartes ma zwykłe pociski S 3 pp 6 i obszarowe strzela 2 razy lub s6 pp4 i tez 2 razy ,zasadniczo dobre na słabsze pojazdy i piechote wsparcia. 125 pkt za sierzanta i 2 innych. Co myslicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 21:06, 15 Gru 2010    Temat postu:

to jeden z moich starych pomysłów z braku kasy go nie wykożystałem
ja czuję moc w ekipach skałtów na motorach czy w stormach, są wielo zadaniowe i w miarę elastyczne do wykorzystania, i w miarę tani... fakt mają ww i us słabe i save 4+... ale to tylko determinuje by odpowiednio taktyczie wykorzystać tę ekipę...

chciałbym na swoich motorach sprawdzić jak taka ekipa daję radę na polu bitwy, powiem ci tak
nie wiem ze względu na ich liczebność i staf jaki chcesz wcisnąć... 2xpo 3 scout bike z 3 na team granatnikami to 100pkt + miny to chyba 25pkt? to już 250 pkt dawać im jakieś bronie do walki wręcz? może tylko fisty na pojazdy ale to już 300 pkt za dwa oddziały 3 osobowe... raptem 6 figurek, taki jeden oddział nawet 10 osobwy sam bez stormów droppodów szybko zostanie zjedzony...
ale ja dummam ostatnio tak by dać taką ekipę 6 skałtów może 7 z pf i 3 granatnikami może miny, i obstawa z droppa z taktycznimi która pestkuje coś obok a storm z ekipą mieczników z flamer pali drugą flankę... co prawda to czysta teoria...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 21:17, 15 Gru 2010    Temat postu:

3 osobowa ekipa z granatnikami fistem i hmmm minami i nadajanikiem... jak długo wytrzyma, jakie zadania im przydzielisz?

Ja porzuciłem ten pomysł na żecz storma z skałtami z mieczami bo to jednostka punktująca i lepiej można nią manewrować na polu bitwy, fakt pancerz 10 to niewiele a opentoped to coś co dużo utrudnia... ale dobrze rozegrany speed storm doleci wysadzi piechote spali co ma spalić i poleci palić inne cele... a piechota być może zrobi swoje za 160pkt...

motory tak ale ja idę w zwykłe ^^ bo już je mam i dlatego żę jak wystawię je 5 z kapitanem na motorze to też jednostka punktująca.... a też może wgnieść w ziemię...

pozatym uważam że tym ekipą zawsze będzie pomagać ekipa z droppoda z pierwszej tury spadający i może jakaś ekipa w rino


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 19:37, 16 Gru 2010    Temat postu:

za 125 pkt spokojnie mozesz przypuścić atak na mocniejsze pojazdy wroga ,moze nie landek ale vindyk czy pred. Pojazdy które mogą zagrozić powarznie. Oczywiście trzeba liczyć się ze stratami skautow przy takim ataku. A zawsze przy takim bedzie w pierwszej turze.
Inne zadanie obstrzeliwywanie i wycofywanie się na flanki piechoty np. boysów czy noobów przy 3 skautach masz 4 ataki o sile 6 czyli przy odrobinie szczęścia jeden zejdzie.
hmmm ale mimo wszystko chyba porzuce ten pomysł.
Gadałem z szymim ariegarda i koniec ultraków. ponoć ma wyjść Codex demonhunterów. Kupie se go i HQ i ze 2 squady będę reszte mógł dorzucić z ultraków Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 8:33, 17 Gru 2010    Temat postu:

dobra wiedz tylko że ariegarda efektowna jest w droppie ale wtedy jest jednorazowego użytku
możesz dać ich w rino albo razora wtedy dajesz im inny sprzęt i inne zadania ewentualnie w landka ale to może być przegięte... i nie opłacalne. koszt takiej ekipy to jakieś 200pkt z transportem (nie ladnkiem)

może lepszy command squad, zawsze wystawiasz kapitana/mistrza zakonu może właduj kase w command squad tansi niź ariegarda a dasz im czempiona do tego dwie plazmy albo trzy i z rino może sobie strzelać, przegrzanie? spoko save 3+ oo nie weszło ok no to FNP z rino se stoji wali np z dwuch bolców na obrotnicach to 4strzały do 24cali i dwie plazmy z 4 strzałami do 12 cali i 2 do 24cali... mają tanie bronie dodaktowe... dajesz im 5 flamerów i i ekipa kosztuje 140pkt tacy burnasi z fnp

pomyśl też o przeklętym składzie, są twardzi jak typowi taktyczni a do tego inv 3+ mogą chyba szarżować postrzelaniu z bolców, do tego są nieustraszni, i mają przeżut na znoszenie... możesz im dać pf +cf dla sierżanta 35pkt do tego flamer za 20pkt i hf za 30pkt masz trzy flamery i twardą ekipę z fistem trafianym na 3+ a nie 4+ ZA 240pkt...

hmmm za 240pkt moge mieć też command squad na motorach z czempionem i flagą albo drugim pw (choć wziołbym fista) bo kapitan na biku u mnie miałbym pw z 1 przeżutem trafienia albo armor 2+ a to już ponad 400 pkt... za 240pkt mam 6 ariegardy z fistem i 5 cm i dropem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 11:12, 17 Gru 2010    Temat postu:

Ja potrzebuje względnie tanich odziałów ale słuchaj opisz dokładnie co jest w command squadzie bo ja mam chyba 2 czy luźne figsy chempiona mam i flage od biedy też moze z boxa command squadu uda mi się zrobić i ariegarde 5 pamprów i command squad Wink i ile to kosztuje ,przede wszystkim bym ich wziął dla bitzów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 22:20, 17 Gru 2010    Temat postu:

dużo fajnych bitsów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Armie i Rozpiski Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Bright free theme by spleen stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin